Wejście na nowy poziom Data Shopping Experience

09 06
2022

Wejście na nowy poziom Data Shopping Experience

Co by było, gdybyś mógł wyszukiwać i uzyskiwać dostęp do danych biznesowych, raportów i innych zasobów danych za pomocą przyjaznego dla biznesu interfejsu z prostym, wolnym od kodu doświadczeniem Data Shopping? A gdzie możesz po prostu dodać potrzebne zasoby do koszyka i poprosić o dostęp? Cóż, omówiliśmy to!

W MURDIO wierzymy, że udostępnianie danych jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Jednak w wielu organizacjach jednym z wyzwań, jakie stoją przed firmą opartą na danych, jest przechowywanie danych w wielu różnych źródłach i silosach, co utrudnia pracownikom znalezienie, zrozumienie, zaufanie i dostęp do potrzebnych im danych.

Ale co, jeśli to może być problem z przeszłości? Łącząc doświadczenie i wiedzę naszego zespołu z wiodącą na świecie technologią firmy Collibra, jednego z liderów w dziedzinie rozwiązań Data Governance i Metadata Management, mamy dla Ciebie świetną wiadomość!

Możliwości Collibra Data Shopping pojawiły się, aby zapewnić współpracę i wydajne przepływy pracy, które pomagają udostępniać zgodne dane w całej organizacji! Zapewniamy bezpieczne i łatwe środowisko dla wszystkich poziomów i funkcji konsumentów danych, nie tylko naukowców danych lub analityków! Podobnie jak wewnętrzny rynek danych, prawie zaprojektowany jako platforma handlu elektronicznego, który zapewnia użytkownikom zakupy danych, które jest proste i podobne do przeglądania i kupowania dowolnego innego produktu online. Zaletą jest to, że wiele jego zestawów danych jest gotowych do analizy i można je natychmiast wykorzystać i wprowadzić w życie, szybko uzyskując wgląd w dane.

Korzyści z rozwiązania Collibra Data Shopping

Analitycy biznesowi spędzają większość czasu na znajdowaniu, rozumieniu i uzyskiwaniu dostępu do danych, zamiast używać danych do generowania wniosków. Aby rozwiązać ten problem, organizacje muszą skorzystać z katalogu danych, aby utworzyć spis i lepiej zorganizować wszystkie swoje zasoby danych.

Katalog danych powinien umożliwiać wszystkim konsumentom danych szybkie i łatwe zakupy i żądania zestawów danych za pośrednictwem doświadczeń zakupowych podobnych do e-commerce, podczas gdy właściciele danych i wyznaczeni menedżerowie ds. prywatności mogą przeglądać i zatwierdzać te żądania. Co więcej, dzięki projektowi ochrony prywatności, Collibra umożliwia zgodne udostępnianie danych wewnątrz i na zewnątrz organizacji!

Dlatego możemy powiedzieć, że rozwiązanie Collibra Data Shopping ma na celu usprawnienie całego łańcucha wartości danych i niezbędnych procesów udostępniania danych zarządzanych i jakościowych między różnymi interesariuszami Twojej firmy, z następującymi korzyściami:

  • Ułatwienie samoobsługi danych
  • Wsparcie szybkich i intuicyjnych zakupów danych
  • Zyskaj ujednolicony widok wszystkich swoich danych
  • Przeprowadź zaawansowane wyszukiwanie kontekstowe
  • Filtruj wyniki zgodnie ze swoimi potrzebami
  • Zwiększ zaufanie i zaufanie do swoich danych
  • Przyspiesz czas uzyskiwania wglądu i podejmowania decyzji
  • Udział danych regulowanych jakością
  • Zwiększ produktywność i efektywność operacyjną
  • Skrócenie czasu wprowadzenia produktu na rynek i czasu do wartości
  • Redukcja kosztów i automatyzacja procesów zarządzania danymi
  • Ułatwienie monitorowania i zarządzania danymi
  • Zapobieganie ryzyku operacyjnemu i biznesowemu

Poprawa jakości Data shopping

Zespół MURDIO chce umożliwić Ci skuteczne i wydajne podejmowanie decyzji opartych na danych przy użyciu najbardziej wiarygodnych danych dostępnych w Twojej organizacji. To wtedy pojawia się Data Scoring.

Nowa funkcja Collibra Data Catalog, która zapewnia wgląd, który umożliwia użytkownikom porównywanie opcji podczas zakupów danych i znacznie szybsze znajdowanie potrzebnych danych.

Data Scoring usprawnia zakupy danych, umożliwiając analitykom biznesowym porównywanie podobnych danych przy użyciu ocen wskazujących względną jakość i szybką ocenę, który zestaw jest najlepiej dopasowany do ich celu. Podobnie, dzięki włączeniu funkcji uczenia maszynowego, katalog może uczyć się na podstawie wcześniejszych zachowań użytkownika, aby przedstawiać konkretne zalecenia dotyczące podobnych zakupów.

W ten sposób umożliwia inteligentniejsze podejmowanie decyzji, a także pomaga organizacjom zwiększyć ich produktywność. Co o tym myślisz? Na pewno o wiele łatwiejsze niż prawdziwe zakupy w dużym centrum handlowym w niedzielne popołudnie z całą rodziną!

Znaczenie udostępniania danych i demokratyzacji

Celem Data Marketplace jest służenie jako punkt kompleksowej obsługi zarządzania danymi i centralne centrum ich udostępniania w organizacji. Idealnie powinno być również używane przez większość interesariuszy w organizacji opartej na danych. Uwzględnij przekrojową wizję danych, znacznie bliższą językowi biznesowemu.

Można to osiągnąć, oddzielając zarządzanie danymi od podstawowych technologii wykorzystywanych do przechwytywania, integracji, przechowywania, przetwarzania i wykorzystywania danych – zwykle zaprojektowanych wyłącznie z technicznego punktu widzenia. Ponieważ wiele z tych technologii nie uwzględnia zarządzania danymi, metadanymi ani możliwości interoperacyjności z bardziej praktycznego lub celowego punktu widzenia.

Jednak w celu oceny korzyści płynących z wewnętrznego rynku danych dla organizacji zawsze ważne jest, aby nakreślić jasną strategię, określając jej główne cele oraz odpowiadające im wskaźniki i wskaźniki KPI. Możemy pomóc Twojej firmie w całym tym procesie. Łączenie właściwych danych z odpowiednim kontekstem z właściwymi użytkownikami. Łatwiejsze odkrywanie danych. I uwolnienie mocy danych jako kluczowego zasobu dla firm, które chcą się rozwijać!

Informacje i aktualności